Blogtrottr
批踢踢實業坊 PC_Shopping 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[請益] 無線網卡網路分享問題
Oct 9th 2013, 11:06, by mizubishi

作者mizubishi (mizubishi)

看板PC_Shopping

標題[請益] 無線網卡網路分享問題

時間Wed Oct 9 11:06:00 2013

我最近想要用無線網卡分享我主機網路線的網路 我的電腦目前只有主機板的內建網卡和USB外接的無線網卡 但是我在管理員CMD下打指令 我的網路確實有分享出去 而且跟我的電腦網路做了連結 但是分享出去的無線網路卻沒有辦法做出上網的服務 找了很多資料都沒辦法成功 我是用PSV來上網 DNS和PROXY之類的都設定過了 但是一樣沒辦法用WIFI來上網 我的無線網卡是 D-Link DWA-127 如果是硬體方面的問題 我是否需要再買一個基地台 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 175.182.44.54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhm2mx5usb62 的頭像
    qhhm2mx5usb62

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhm2mx5usb62 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()